Camp Padis

A venit caldura si ne-am decis sa facem un camp ca tot a venit primavara, sa ne dezmortim putin labutele de lupisori :). Locatia: Padis, judetul Bihor, cabana Cetatile Ponorului .

Surpriza cea mare pentru lupisori: camp in parteneriat cu lupisorii centrului local Oradea. O ocazie perfecta de a descoperi frumusetile Muntilor Apuseni si de a cunoaste alti cercetasi.

Am ajuns putin mai greu la destinatie, in schimb mancarea calda ne astepta pe masa. Am crezut noi liderii ca va fi “floare la ureche” sa-i culcam pe lupisori, in schimb ei au dormit pe autocar, ceea ce ne-a creat mici probleme (dar in gandul nostru, noi stiam ca nu se va repeta povestea in urmatoarea seara :)) ).DSCN1805

De dimineata, lupisorii ne-au dat desteptarea, dar totusi nu se prea grabeau la inviorare. Dupa aceasta am luat micul-dejun si am aflat ca vom face un hike pana la ghetarul Focul Viu (puteti vedea aici o scurta descriere.
Pe parcursuDSCN1769l drumetiei am avut ocazia de a exersa doua legi cercetasesti: “Sunt prietenii tuturor si fratii oricarui alt scoutist” si “Surad si canta in orice imprejurare”. Am avut de trecut cateva provocari fizice pe care traseul mi le-a impus,
unii ne-am udat, ne-am murdarit, alti, am cazut, ne-am lovit, dar cu totii ne-am simtit bine, desi eram obositi. Dupa lunga drumetie, am mancat si am avut putin timp liber in care am facut jocuri de echipa si ne-am “duelat”. Au urmat atelierul de pictat borcane si cel de promisiune, ambele fiind pregatitoare pentru momentul cel mai important al serii. DSCN1877DSCN1905Dupa cina, i-am pregatit pe lupisorii care urmau sa depuna promisiunea legandu-i la ochi pentru a pastra surpriza pana la ultimul moment. Atmosfera a fost de vis: cu focul de tabara, multi lideri si lupisori si fericirea meritului esarfei de lupisor. Momentul a continuat cu bezele facute la focul de tabara si cantece cercetasesti. Dupa cum ne-am asteptat, toti lupisorii au “luat somn instant”, dupa o zi atat de plina.

Duminica dimineata am inceput-o tot cu o inviorare, activitatea de fiecare dimineata a cercetasilor. Dupa micul-dejun ne-am facut bagajele, apoi au urmat alte 4 ateliere dintre care lupisorii au avut de ales cate doua la care sa participe prin rotatie: “Gandeste inteligent”, “Activity”, “Plante si nutritie” si “Atelier de noduri”. Dupa pranz am facut curat in camere si fiecare a primit diploma de participare in camp (chiar si liderii :)) ).

Inainte de plecare, ne-am luat la revedere cu salutul cercetasesc si abia asteptam urmatoarea ocazie in care sa ne intalnim.